دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه

امور بانوان و خانواده

جلسه  هم اندیشی مشکلات فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان آمل در فرمانداری

جلسه هم اندیشی مشکلات فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان آمل در فرمانداری

23 اردیبهشت 1401
1150
جلسه  هم اندیشی مشکلات فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان آمل در فرمانداری

جلسه هم اندیشی مشکلات فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان آمل در فرمانداری

 جلسه هم اندیشی مشکلات فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان آمل در فرمانداری در روز یک شنبه 28/01/1401 با حضورجناب آقای دکتر حسینی فرماندار محترم شهرستان آمل، سرکار خانم کمالی عضو محترم شورای شهر آمل و مشاورین امور بانوان دادگستری،دادسرا،اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه، سازمان تبلیغات، حوزه، بهزیستی، دانشگاها، انجمن مد، فعالان اجتماعی و .... در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد. در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر حسینی فرماندار محترم شهرستان آمل در رابطه با ضرورت هم افزایی و تعامل امور بانوان سازمان ها و دانشگاههای مختلف  شهرستان آمل جهت تقویت بستر رشد بانوان شهرستان آمل با نگاه ویژه به مبحث عفاف و حجاب مباحثی ارائه فرمودند و در ادامه مشاوران امور بانوان نهادهای مختلف دولتی و مردمی دراین مقوله نظرات و راه کارهای خود را بیان نمودند. در انتهای جلسه مقرر گردید:

- مشاوران بانوان نهادهای مختلف، برنامه های پیشنهادی خود را در حوزه پرورشی آموزش و پرورش، بصورت مکتوب به فرمانداری و آموزش و پرورش  ارائه دهند.

جلسات هم اندیشی به صورت منظم جهت بررسی مشکلات حوزه بانوان  و ارائه راهکارهای مناسب با مشارکت حداکثری موثرین و متنفذین  به صورت مرتب برگزار گردد.